fredag 26 mars 2010

Ny upplevelse!!


Äntligen är våren här, man trodde ju knappt sina ögon igår när termometern stod på 16 grader varmt.

Mitt i smällkalla vintern passade min föräldrar på att ha 20 årig bröllopsdag och min mamma fyllde år och allt firande blev liksom framskjutet. Ikväll ska det bli av!!

Mammas fördelsedagspresent var en pedikyrbehandling med doktorsfiskar!! Jag och syrran vill också testa så ikväll åker vi ner till Örkelljunga för att prova på det här. På 30 min plockar dom fötterna allt överflöd och sen blir det lite massage samtidigt...

Ska bli så spännande!!!!

Bild från Rosdahls Garden och Spa


Efter detta ska vi äta middag tillsammans allihop och det är presenten för bröllopsdagen. Kvällen kan bli en riktig succé och det har börjat bra med strålande solsken.
Kram till er alla!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Oj, vad spännande! Hur va det??? :)

Hoppas ni haft en härlig dag/kväll med allt firande.

Kramkram

Elzie sa...

Örk! som min dotter säger. Det där lät rätt konstigt måste jag säga. Men jag har hört att det ska vara bra åt fötterna. Du får berätta hur det var sen. Kanske är världens upplevelse?
Hoppas ni fick en trevlig dag med firande och allt.
Kram Elzie

Anonym sa...

Tittar inte för att önska en Glad Påsk!
Hoppas du får en skön ledighet vännen.
Kramkram

Anonym sa...

Hejsan ! Jättefin blogg som du har. Har tittat runt bland dina fina foton. Upptäckte också att du har en hund på ett foto. Jag har också hund, två Golden Retrievrar.
Välkommen att kika in på min blogg också ! Ha det gott ! Kram Marie