fredag 11 juni 2010

Välling i skallen...

Man blir nog lite grötig i huvudet när man går hemma och spankulerar. Var helt övertygad om att jag åt igår, men inatt när jag vaknade döhungrig och tänkte efter så kom jag fram till följande lista:
  • 3 ballerina kladdkake-kex

  • 1 äpple

  • 2 stora glas vatten

  • 1 kopp te

  • 1/2 kopp kaffe

  • lite knäcke med färskost

  • och til sist en bit mörk choklad med hela hasselnötter i.

Så idag har jag startat med en gigantisk bigbauta frukost, helt utan ballerinakex!!! :)

En liten bild på min prinsessa som ändå är orsak till att jag glömmer mig själv.


Kramar från Lindesnäs!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha! Lite annat än mat att tänka på. ;) Tur att det inte går längre tid än en dag iaf. Hoppas bigbauta frukosten smakade bra!
Kramkram

jackie sa...

haha, här blir det en hel del kakor.. dom ligger så nära tillhands:)