torsdag 22 maj 2008

Äppelblom....




Tiden räcker inte alltid till allt man vill men till så mycket man hinner. Jag ska inom några månader byta jobb och mellan jobben tar jag ut sex veckors semester. Hellyxigt!!!

Då hoppas jag att jag ska hinna med en massa som jag inte hinner annars eller så ska jag bara införskaffa en hängmatta och njuta av livet.

Ikväll ska jag iallafall titta på kvalet till Eurovision. Låtarna i tisdags var inte av högsta klass, men jag som faktiskt bodde på Irland när den där kalkonen Dustin slog igenom kan intyga att han var och är väldigt populär där borta....... Irländare är underbara människor med en anings sjuk humor....

Jag önskar er alla en lika go kväll som jag tänker ha!



Stora kramisar till er alla!

5 kommentarer:

Lina sa...

Vilka underbara bilder! Sex veckor!! Oh så gott! Har J släppt iväg dig två veckor tidigare??

Anna sa...

Ja, eurovision är ett måste fast jag blir lika irreterad varje år med sympatiröstningarna och LOVAR att jag aldrig ska se det igen! Men på lördag kommer även jag att sitta där igen!

Änglahem sa...

Åhhh äppelblom!! Önskar jag haft en större trädgård ibland.....men bara ibland!

Antydan till plattor?....hmmm..nä det är gammalt...FULT FULT FULT...*fniss* men vi får väl se....

Melodifestivalen?? Usch och tvi...vad dåligt det var ikväll!!! Suttit och bloggat istället, och slängt ett öga i mellanåt...meeen så kasst...nästan så jag gråter!!*hihi*

Ha en skön söndag!
Kram, Ulrika

Lilla Blanka sa...

Hej Annika!

Åh vad fina bilder..jag älskar äppleblom...underbart!

Kram vännen hoppas allt är bra med dig!

Mia

Elzie sa...

Underbara äppelblom!!! Finns inte så mycket som slår blommorna på våra älskade fruktträd.
Hoppas du har en bra dag.
Kram Elzie

PS! Det stinker om ESC!!!