fredag 14 november 2008

Regnet det bara öser ner.....

... men det är fredag så det finns ingen anledning att hänga läpp. Jag har fått en utmaning av Cin med Tankelådan. Jag ska avslöja sju sanningar om mig själv....

1. Jag älskar tv-serien McLouds Döttrar och har dom två första säsongerna på DVD, perfekt att sträcktitta på.
2. Tyckte under en lång period när jag var yngre att sjökor var otäcka djur, nu är jag upplyst och vet att dom är fredliga och lite småmysiga.
3. Hatar kapris, fattar inte varför dom envisas med att stoppa det i sallader och biffar och allt annat ätbart.
4. Min favoritårstid är hösten.
5. Jag äger en häst, en stor mörkbrun sak.
6. Jag har inga allergier.
7. Jag lyckas aldrig i spel och lotteri, men dom säger ju tur i spel otur i kärlek. Jag har haft mkt tur i kärlek så jag kan leva med det.

Jag skickar inte denna vidare utan lämnar det öppet för de som tycker att utmaningen är rolig.

Ha en riktigt trevlig helg!!
Stor Kram
Annika

2 kommentarer:

Elzie sa...

Vad kul att läsa lite om dig. Och jag håller med dig, gillar inte heller kapris. Dessutom tycker jag dom kunde låta bli att lägga persilja på all mat. Kan inte med den smaken (eller doften!) alls.
Hoppas du har en bra vecka.
Kram Elzie

Cin sa...

Haha! Skrattade gott åt kaprisen! :) Kul att läsa.
Ha en bra dag. Kram Cin.