måndag 22 december 2008

GOD JUL!

NU är det nära! Julledig, äntligen.......


Vi har pyntat hela huset och lusat ner det med allt vad julpynt vi har men har man flyttat från en etta till tvåhundra kvadrat blir det inte så jättemycket ändå.

Mina julkort ville jag inte ha liggande på köksbordet så jag hängde upp dom på en tvättlina i fönstret.


Lite julgodis har det också blivit, Lailas cornflakescrisp, fantastiskt goda och lätta att göra. Receptet finns på www.recept.nu


Till sist vill jag önska er en riktigt GOD JUL!
Stora julkramar från Lindesnäs

5 kommentarer:

Inne o uteliv sa...

Hej
Vill önska dig en God Jul och ett gott nytt år!
Hoppas vi "hörs" nästa år igen.

Kramar Åsa

Lilla Blanka sa...

Hej Annika!

Ville bara kika in och önska God Jul!

Kram
Mia

Elzie sa...

Jag hoppas att ni hade en skön jul. Här var den bara bra med blandning av jobb och ledighet.
Så vill jag önska dig och din familj ett riktigt Gott Nytt År. Vi hörs efter nyår.
Kram Elzie

Cin sa...

Tittar in för att önska dig ett gott nytt år!
Kram Cin.

Elzie sa...

Kikade inom för att önska er en skön helg. Hoppas att allt är bra.
Kram Elzie