fredag 19 december 2008

Julen knackar på!



Det regnar fortfarande fem dagar kvar till jul. Men man får försöka hitta julstämmningen ändå. Jag har pysslat lite julkort när jag hunnit, det har varit väldigt mycket jobb på sistone och december lyckas alltid vara fullt av aktiviteter. Bara trevliga, middagar och fester med nära och kära!


Nu är alla kort skickade och jag hoppas att dom kom fram som dom skulle. Varje år tänker jag att jag ska göra ett kort och sen kopiera det för att det ska vara snabbare och enklare och varje gång sitter jag med en hel drös unika kort för att det är mycket roligare.
Ha det så bra!!

Kram

2 kommentarer:

Cin sa...

Fina julkort. :)

Tittade in för att önska dig en God Jul.

Kram Cin.

Inne o uteliv sa...

Fina kort du gjort. Hoppas det slutat regna och att ni får lite snö i stället.

God Jul!
Kramar Åsa