måndag 9 februari 2009

Efterlysning!

Tiden glider förbi lite obemärkt och januari blev februari utan att något anmärkningsvärt har hänt.

Sambon har äntligen börjat röja därhemma, armen klarar numera av kortare omgångar av hårt arbete. Hammaren klarar han inte av än så han har börjat röja i stallarna, den framtida snickeriverkstaden har börjat ta form. Golven i stallet var täckt av gammalt tegel som jag tyckte vi skulle ta vara på, vilket har gett oss en massa jobb med att skrapa och knacka rent, men när man ser hur mycket det blir så känns det bra.

Så idag dagen efter bryta upp, knacka rent och bära tegel är ryggen bara lite mör.... tur det är yoga-träning imorrn så allting hoppar rätt igen!!


Nu till min lilla efterlysning, vi leter efter ett skrivbord modell större i äldre stil. Det behöver inte vara iperfekt skick och alla tips mottages gärna. Kanske någon vet nån butik som säljer nya?


Stilen lite som "Lilla Blankas" skrivbord men större.

Bild från Lilla Blanka

Ha det så bra!

Kram

2 kommentarer:

Lina sa...

JAg är själv lite på jakt efter ett liknande!! Hoppas att allt är bra med dig! Träffade din sambo idag!! Är på KOMPIS kurs! HA en riktigt bra kväll! Kram

Inne o uteliv sa...

Jag vill också ha ett liknande skrivbord. Blocket kan vara en idé att leta på, annars vet jag inte.

Ha det bra och var rädd om ryggen.
Kram Åsa