torsdag 28 januari 2010

Snö och is!!

Det snöade verkligen hela dagen igår, mina sju mil hem tog nästan två och en halv timma. Imorse hade snön blivit till is eftersom det slog om och började regna igår kväll sent.... men det positiva i allt det här är att det plötsligt blev varmare ute och vi fick tillbaks vårt vatten i köket som varit frusit i några dagar.

Annars är livet fint jag har gått i i stadiet när man inte kan knäppa jeansen längre...... så alla vanliga jeans kan nog läggas undan nu till juni.

.. min vy uppifrån idag......






















Så nu drömmer jag om ett par jeansleggings från H&M som jag kan glida omkring i och känna mig i snygg fast jag pyser ut över alla kanter.....

Ha det så bra alla och hoppas ni inte blev allt för insnöade igår!! :)

KRAM

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahaha! Känns bra att det inte bara är vi som fastnar i snön på hemmaplan. :)
Kram