onsdag 12 mars 2008

Vårens intåg!

Igår när jag kom hem satt staren i trädets högsta topp och kvittrade för fulla muggar. Jag tycker nog att vi kan fastslå nu att våren har kommit fast dom lovar snö på måndag.

Jag hade en relativt lugn helg men ändå alldeles underbar med en massa folk hemma, vi var åtta personer som mumsade våfflor på lördagseftermiddagen. Det är något av det bästa jag vet när folk kommer och hälsar på utan inbjudan det blir så mycket mer avslappnat och uppsluppet.
Fast jag bjuder in emellanåt också, endel av mina vänner behöver den pushen, fast nu har jag ju sagt det här i bloggen..... Sååå KOM och hälsa på!! När ni vill!!

Jag fick en underbar present i helgen men vad det var tänker jag inte berätta förrän imorrn... hihi

Ha det bra!
Kram

1 kommentar:

Lina sa...

Ska ta dig på orden!!! Vad nyfiken jag blev... Vad kan det vara???