fredag 28 mars 2008

Fredagkväll!

Äntligen är långa veckan slut och det är fredag! Jag ser fram emot en kväll i tv-soffan med en pizza och kanske en kall öl.... och popcorn, jag älskar popcorn. Salta popcorn i mängder.

Mina förhoppningar för helgen är att vädret ska ta kål på snön, den här synen vill jag slippa ända tills nästa vinter.

Alla mina stackars blommor i trädgården stod och hukade sig under snön, så nu vill jag ha värme och sol!! Önskar er allihopa en riktigt mysig helg, jag ska hem och övertala min älskade sambo att Let's Dance finalen inte alls är något man klarar sig utan!!!

KRAMIZAR

8 kommentarer:

Inne o uteliv sa...

Min käre sambo brukar också klara sig utan "den där danstävlingen". Men i kväll får jag sällskap i soffan. Vi hejar på Tony, rumpmasar som vi är...:)

Ha en trevlig helg!
Kram

Lilla Blanka sa...

Här har snön nästan smält bort igen..nu längtar vi till riktig vår :)
Kram
Mia
Ps Utlottning på min sida :)

Cin sa...

Håller tummarna för att det regnar på er. Jag menar om du vill bli av med snön alltså. Här regnar det iaf och snön har snart gett upp helt. Ska bli skönt. Tittar man på vädret så lovar de ju rätt härligt vårväder i början på veckan, håll tummarna för att det blir så!
Kram Cin.

Guldkorn i min vardag! sa...

Hallojsan!
Ja nu är det söndag lets dance har varit och matTina vann,måste ärligt erkänna att jag höll lite på Tony...
Nåja blev det popcorn och en bira?
Ser att ni har fått snö,sånt har vi massor av..inte kul!
kramar1
Ulla-Bella

Lina sa...

Hihi... skall höra om det blev något dansande....;) Kanske han var lite snäll för jag bjöd på tårta på eftermiddagen.... Vi hörs min vänb!

Guldkorn i min vardag! sa...

Hejsan!
Oj ska du ut på resa, va kul, är det i jobbet eller semeste?
Här är det gråväder men 5+ så det töar bra.
Kram Ulla-Bella

Elzie sa...

Visst är det fint med snö, men nu vill vi har VÅR!!!
Efter en massa strul med webblogg (kommer inte ens in och kan göra ett inlägg nu!!) så har jag flyttat min blogg. Den nya adressen är:
http://essemia.blogspot.com. Hoppas du hittar dit nån gång.
Kram Elzie

Solsjö - Under en vind sa...

Nu är ju all snö äntligen borta igen! Igår var det en underbar vårdag! Vi hade picknick vid sjön med fritids, då har man världens bästa jobb! Jag har öppnat upp min blogg, så nu är den tillgänglig för alla!
Ha det gott, kram!