fredag 7 mars 2008

Lite bloggtorka...

... har det blivit. Oavsiktligt har jag väldigt mycket göra just nu och min lilla blogg får stå tillbaks ett tag.
Men en liten rapport från Vasaloppet får jag lämna hela gänget som åkte iväg fastnade på repet i Evertsberg utom min sambo som klarade tiden men istället gick hans ena skida sönder några km efter Evertsberg mitt ute i skogen. Så han fick bara knäppa av sig skidorna och traska tillbaks till Evertsberg och sätta sig på bussen med dom andra.........

En väldig besvikelse såklart, men jag är stolt över honom ändå!

En liten bild från dalarna dagen innan vasaloppet.


Jag önskar er alla en riktigt underbar, lugn och go helg!

KRAM

8 kommentarer:

Inne o uteliv sa...

Vilket snopet slut på Vasaloppet. Han får komma igen nästa år :)

Ni har ett jättefint hus!
Ha en trevlig helg

Karin i Villa Grå sa...

Stackarn, men han var ju duktig ändå! Inte mycket att välja på med en trasig skida :-/

Du är himla klok som lurar folk med sidenblommor bland orkidéerna..! :-) Så tänker jag göra, måste bara införskaffa orkidéer först, hi hi!

Kram!

Karin

Guldkorn i min vardag! sa...

Hallo!
Bara det att ta sig dit till Dalarna stå där med tusentals andra skidåkare, komma sig iväg bara det är en stor prestation men tråkigt var det ju att skidan gick sönder.
Ha det gott i vårvärmen här fryser vi ett tag till..
Kram Ulla-Bella

Ann-Catrin sa...

vad trist.. när han nu klarade repet..
Men det dporrar säkert tills nästa år!!
Ha det gott nu kramar A-C

Ann-Catrin sa...

dporrar...ja det vet jag då inte vad det är..men SPORRAR!!!
Sorry!!

Inne o uteliv sa...

Hej igen!
Tack själv för titten. Jag måste läsa mer på din sida också. Ni har ett spännande projekt pågång.
Tänker följa det med glädje.

Kram och godnatt!

Anonym sa...

Trist med skidan... Men vad vackert det såg ut med all snö!

Och vilket fint hus ni har! Ska kolla runt lite mer i din blogg nu.

Elzie sa...

Det går inte alltid somman tänkt sig. Himla otur han hade. Men som sagt, det är bara att ta nya tag.
Hoppas du har en bra onsdag.
KRam Elzie