fredag 29 februari 2008

Bildstopp...

...... blev det när sambon tog med sig kameran till Dalarna. Han ska åka Vasaloppet på söndag och jag ska sitta hemma i soffan och heja.
Det blir varm blåbärssoppa så jag kommer i rätt stämning!
Så det blir inte så mycket mer inlägg denna vecka , jag har ingen dator hemma än och då blir det bara inlägg på vardagarna, men jag längtar tills vi har en uppkoppling hemma så man kan surfa runt och läsa alla underbara bloggar hemma i lugn och ro!

I helgen ska jag busa och kela en massa med mina föräldrars hund Pluto som alltid är glad att se en och alltid har nåt upptåg på gång!
Ha en riktigt trevlig helg och idag vill jag ge er ett mantra jag hörde igår som kan ge mer än man tror om man upprepar och utför...


"Gå sakta!"


KRAM

5 kommentarer:

Lina sa...

Hoppas att han kan gå på måndag, för vi behöver honom här!! Ha en riktigt go helg!!

Ann-Catrin sa...

Spännande.. kul att ha någon att heja på. Med det här vädret vi har är det svårt att tänka sig att man ska kunna åka skidor alls.
jag gillar att titta på vasaloppet på tv... mysigt att vakna till""
ha det gott vännen..och hoppas du inte får bloggabstinens!!
kramar A-C

Guldkorn i min vardag! sa...

Hoppas att det bra på Wasaloppet för mannenoch att du får trevligt med pluto!
Men nu måste du förklara för en novis, det här med mantra Och gå sakta! fatta noll!
Kramen Ulla-Bella

Elzie sa...

Hoppas det gick bra för sambon. Såg ju inte alltför kul ut med spåren som var.
Vilken go hund. Förstår om du vill gosa med den.
Ha en bra torsdag.
Kram Elzie

Guldkorn i min vardag! sa...

Just nu tänker jag gå sakta!..Jag har så ont i ryggen efter min bussresa. Kör med ditt mantra får se om det hjälper.
Eller ska jag tänka på något annat då?
Kram Ulla-Bella