måndag 11 februari 2008

Vårtecken!

Jag fick en utmärkelse av Guldkorn i min vardag, med en motivation så gullig att jag blev alldeles varm i hjärtat! Förutom att jag skulle vilja skicka den rakt tillbaks till henne så skulle jag vilja ge den till några andra:

Mitt Lusthus - för hon är en så go tjej och en riktig vän.
Lilla Blanka - för att hon ger så mkt inspiration och för att hennes bilder är så fantastiskt fina.
Fint Hemma - för att skicka lite uppmuntran ytterligare, för det är en härlig blogg!
Uti vår hage - för att hon också kämpar på med sitt hus som jag och för att hon verkar vara en go tjej.

Vårade trädgården i helgen, känns märkligt så här i mitten av februari! Hittade några vänner som jag blir väldigt glad åt att se men dom är här alldeles för tidigt.
Snödropparna har varit framme länge fast jag har inte vetat om att dom bodde hemma hos mig!
Krokusarna tittar också fram!

Men den jag tycker är allra tidigast och alldeles ensam är den här lilla tusenskönan som verkar tro att det är dags att blomma!

Ja, ja, allting är helt upp och ner iår, bara inte frosten kommer och tar dö på dom allihop. Hoppas att ni som jag är ute idag och njuter av "vår"solen!!!

KRAM

6 kommentarer:

Lilla Blanka sa...

Hej Annika! Tusen tack för att du tänkte på mig när du skulle skicka den här Awarden vidare, jag är jätteglad! Kraaaam!
Jag har alltid så svårt att skicka sånt här vidare, det är så många man vill ge den till så jag tror att jag kommer ge den vidare till alla goa mnniskor som besöker min blogg inklusive DU :)
Kram igen,
Mia

Guldkorn i min vardag! sa...

Hej på landet , jag blir så avundsjuk. blommor? -bor du på en annan planet eller?
När man går ut här ser all snö så känns våren så långt borta, men solen har iaf. börjat titta fram på dagarna och det känns skönt.
Kram Ulla-Bella

Cin sa...

Åh, vad härliga vårtecken! *längtar*

Ann-Catrin sa...

Hejsan!!
tack gulliga du för den fina utmärkelsen... blir sååå glad och rörd!!
Vilka vårtecken du har redan.. måste säga som guldkant i min vardag... bor du på en annan planet.
Vacker är det i allfall även om det är alldeles för tidigt!!
Kramar A-C

Cin sa...

Allt onyttigt är gott så jag tar gärna del av det där receptet. :)
Kram Cin.

cicci sa...

Åh så härligt att hitta små livstecken i din trädgård, men jag håller med om att man får lite panik , det är ju för tidigt! Ni verkar ha kommit igång riktigt bra med huset, stora tunga bitar är det med tak och fasad m.m.!!!
Tusen tack för din fina utmärkelese den gjorde mig så glad!!!
Har du varit inne på fönsterantikens hemsida och kikat på fönster?? Ska dit om några veckor för att köpa fönster som ska sitta i väggen mellan hallen, vardagsrummet samt i dusch hörnan.
Kolla www.fonsterantiken.se tror jag det är.
Kram Ciccci