fredag 8 februari 2008

Äntligen Fredag!!

Äntligen fredag och långaveckan slut... laalalalala

Har inte hänt något särskilt här ute på västkusten, det är dimmigt ute och det har börjat regna igen.
Så idag så här när det ÄNTLIGEN är fredag så bjuder jag p lite blomsterprakt från mitt kontor! Jag har precis fått nytt eget kontor och då fick blommorna flytta med in.
Påskliljor är en favorit för det är lite vårkänsla och sen blommar dom hejvilt, dom har inte tid att vänta!!! Den vita blomman är en Gardenia(tror jag det heter...), den doftar heeeeela tiden, men gott inte "bränd kabel" som nån sa precis när jag flyttat in.
Tycker iallafall att den är fantastiskt vacker!!


Ha en alldeles fantastisk helg allihopa!!

En stor bamsekram till er alla!

1 kommentar:

Guldkorn i min vardag! sa...

Tycker du som jag lalala att veckan varit lång vissa veckor är som gummiband.. nåväl du har en utmärkelse att hämta hos mig see you!
Man blev faktiskt glad av dina vackra blomster tidelido..
Kram Ulla-Bella