tisdag 5 februari 2008

Biobesök!



Hej hej,
äntligen ska jag väl få det här inlägget publicerat, datorn har krånglat en del.
Jag var på bio i helgen , känns hellyxigt!! Men sen fick sambon välja film och då blev det "I am Legend" med Will Smith. Det var en bra film men jag tycker inte att det är rättvist att jag ska betala fullt biljettpris när jag blundade halva filmen. Den var läskig helt enkelt, inte som en rysare men ändå......

Gillar man aktion med spänning i så är den att rekommendera, behöver väl inte säga att sambon var helnöjd.
Nästa gång ska jag välja film och då vill jag se "Försoning" med Keira Knightley.

Hade kompisar hemma på middag och dom hade med sig den här fina träbåten till bredden fylld med pärlhyacint!!! Superfin och jag blev helförtjust i den!!

Till sist en liten bild från takarbetet som har tagit ytterligare ett litet pyttesteg framåt.

Ha det bra!

Kram

1 kommentar:

Cin sa...

Åh, vad fin båt! Pärlhyacinter är en storfavorit hos mig!
Kram Cin.