tisdag 28 oktober 2008

Dagens fundering.



Är man helt lost om man redan längtar efter julen????
Jag käkar pepparkakor och clementiner och längtar så innerligt efter adventstider. Bara ett väldigt moget övervägande fick mig att låta bli julskivan i helgen.
Åhhhh, grilljerad julskinka och grönkål och glögg och julmust och apelsiner med nejlikor och kola och ..................
.........suck nu ska jag nog smyga ut i matsalen och sno åt mig ytterligare ett litet hjärta ur pepparkaksburken för att stilla min längtan.
Kram på er alla!!!!
Annika
(Tomtegubben)

4 kommentarer:

Elzie sa...

Jag tror man blir lite knäpp av det här bloggandet *s*. Längtar också till julen och allt skönt man har omkring sig då. Ska verkligen bli kul.
Hoppas du har en bra dag.
Kram Elzie

Lina sa...

Mmm det vattnas i munnen! Längtar också till jul! Vi får fira den lite tidigare i år! Sess vi på freda?

Inne o uteliv sa...

I går kom snön...det fick mig att längta till julen.

Ha en mysig helg!
Kramar Åsa

Crazy Cat Lady sa...

jättegärna en lunch i veckan!Jag kan närsom, du kan väl ringa en dag när du kan?
Stor kram