torsdag 2 oktober 2008

En olycka sker så fort.

Hejsan allihopa,
jag har inte lagt in nåt nytt på ett tag på grund av att just nu står renoveringsarbetena blixt stilla.
Min sambo brinner för motocross och var på tävling för ett par veckor sen, bilden är därifrån och ungefär tre minuter efter den var tagen vurpar han illa och bryter armen. Bara armen som tur var, så just nu går tiden åt till att assistera honom så gott som det går.
Det är inte lätt för en högerhänt snickare att plötsligt bli vänsterhänt och hänvisad till sängen alt soffan....... men men det blir bättre.

Så lite tunnsått bland inläggen kan det bli framöver.

Ha det så bra i höstrusket!
Kram
Annika

7 kommentarer:

Lina sa...

Du får hälsa honom så gott! Fönster... Ja det blir säkert jätte bra... Kände att jag nog stack ut hakan lite.... Men ert är ju 40 år yngre! När får ni dem?

Cin sa...

Tack. :) Alltid skönt att höra.

Kan tänka mig att det är en prövning, både för honom och dig. Hur länge ska han gå med gips? (För det förmodar jag att han gör.)

Kram Cin.

Inne o uteliv sa...

Ta hand om sambon!
Vet precis hur det är. Min har(MC´n är såld) kört enduro och opererat knät två gånger...Nu renoverar han en gammal bil istället och det är lugnare :)

Ha det så bra!
Kram Åsa

Guldkorn i min vardag! sa...

Tänk vad fort det händer, jag var livrädd när sonen körde folkrace, lyckligtvis skadade han sig aldrig. Numera kör han såna där små radiostyrda du vet, det känns lite tryggare för en skraj morsa.
Ja nu får du vara herre på täppan och sköta om det mesta förstår jag.
Ha det så gott iaf.
Kram Ulla-Bella

Elzie sa...

Men du store tid! Vilken otur att han skulle bryta armen. Är det "något som går" just nu? Känner flera personer som har brutit armen i det senaste nämligen. Tack och lov att man själv inte trillat dit än *s*.
Ha det så gott i höstsolen.
Kram Elzie

Crazy Cat Lady sa...

Hälsa att han ska krya på sig. Hoppas allt är bra med dig annars, hörde om din incident på jobbet. Du får ta det lugnt tjejen! Många kramar Jenny.

Li@n sa...

Ja med en gubbe som tävlat en drös med år och ett antal av- o omkullåkningar tror man sig vara luttrad tills det händer igen.
Hoppas gubben din rehabiliterar sig så gott det nu går.

Må så gott//
L