torsdag 18 februari 2010

Min kärlek till snö!!



Snö är fint ... ett tag. Imorse satt jag där igen, i en snödriva med bilen. Det är exakt två veckor sen sist...
Klockan sex imorse fick jag ringa stackarn som sköter plogningen och be honom om hjälp, snödrivan låg ju mitt på vägen. Som tur var han vaken och hade loss mig en fyrtio minuter senare. Han undrade bara om jag var oerhört förtjust i snödrivor eftersom jag verkade söka upp dom titt som tätt... ha ha ...
Så jag längtar efter våren, jag längtar väldigt intensivt.......


KRAM

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahaha! Sorry att jag skrattar, men det är roligt att läsa om det. :)
Jag hade problem att bara komma iväg från vår uppfart i morse - fick be om hjälp hos grannen. Så jag har en liten känsla för vad du menar. ;)
Ha en skön helg!
Kram