tisdag 16 februari 2010

ULLARED!!




Har inte varit på Gekås i Ullared på mer än två år, så igår tyckte jag att det var dax. Jag jobbar inte mer än 25 minuters bilväg från varuhuset så att ta sig dit är inte nåt konstigt.

Det märkliga är att det alltid blir dyrt fast man BARA plockar småsaker. Haha


Igår handlades det mkt babygrejor och jag bunkrade upp tvål, diskmedel och annat som går åt. Det var inte så mycket folk så vi slapp trängas bland gångarna.


Det var trevligt och jag är väldigt nöjd med mina inköp men nu kan det nog dröja två år tills nästa besök i Ullared!!
Ha det så bra, KRAM

1 kommentar:

Anonym sa...

Oj, vilket kvitto! Fast du ligger kanske ändå i lä om man jämför med de stora mästershopparna på TV. ;)

Kan tänka att till bebiskläder och saker är nog Ullared kanon. Har själv inte varit där på massor med år.

Blir lite nyfiken på var ni bor, om du nu jobbar så nära Ullared. :) Hade för mig att du kände Lina i Halmstad (jag har läst ihop med henne).

Kramkram