måndag 21 januari 2008

En tur till fjällen!!

Ibland är man övertygad om att man har ett fantastiskt jobb, som nu förra veckan när vi åkte iväg allihopa mot hemlig destination.

Vi hamnade till slut efter flygturer och skoterfärder i Tandådalen och sen har vi haft en helt otrolig helg, med god mat och upplevelser, en massa upplevelser!!! Vedeldade badtunnor med tillhörande snödopp (i helgen var det mätt till 1 m naturlig snö), hundspann, promenad på snöskor, slalom och en massa god mat, bl.a. middag i Lindalens fäbod.


Där bjöds det på Brasérade, då grillar man sitt eget kött på en liten grill som står mitt på bordet! Sen bjöds det på en massa annat gott med!

Lite jobb hann vi också med men det är inte det jag kommer att komma ihåg.

Hemma har husrenoveringen tagit ett litet skutt, sambon har jobbat hårt när jag var borta! Jag får ta och ta några bilder så fort man är hemma i dagsljus..... :)

3 kommentarer:

Guldkorn i min vardag! sa...

Vilken härlig jobbutflykt, bra sätt att komma närmare sina jobbarkompisar. Här i norr snöar det och återigen snöar måste säga att man blir lite less på vädret.Skulle sitta bra att få se på solen nu någon dag.
Kram Ulla-Bella

Eva i Halmstad sa...

De ser ju så härligt ut att åka efter hundarna.
Eva.

Lilla Blanka sa...

Tack snälla för dina otroligt värmande ord i min blogg, det är så kul att läsa...!
Åh vad det låter som en härlig utflykt ni hade!
En meter riktig snö...vackert, här har vi inte haft någon snö i vinter än..*snyft*
Den där måltiden lät riktigt trevlig :) Grilla vid bordet mums!
Ha en bra dag!
Mia