fredag 25 april 2008

En helg att se fram emot!


Bara för att jag har varit tyst ett tag så betyder det inte att livet här på Lindesnäs står stilla, snarare tvärt om. Solen har varit min bästa vän ett par veckor nu och vi har röjt en massa på gården. Jag har börjat riva det gamla hönshuset, som faktiskt blev charmigare med lite av fasaden bortriven....
I helgen är det äntligen dags för bloggträffen, jag har verkligen gått och längtat!! Ska bli jättekul att träffa alla och att gå på loppis ser jag fram emot.
Jag hoppas att solen stannar kvar länge till! Ha en riktigt underbar helg!
Kram



7 kommentarer:

Lina sa...

En hel dag på skandi... Det tar på krafterna! Men är super inspirerad inför morgondagens träning!! Och längtar super mycket inför söndagens tur!

Guldkorn i min vardag! sa...

Vilket jobb du har med att riva hönshuset, ska ni bygga nytt?
kul med bloggträff är ni många?
vacker bild av solen.. makes me smile :-)
Kram Ulla-Bella

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Ska bli spännande att läsa om bloggträfen!!!

Kram Millan!!
Ha en trevlig Vecka!!

Lilla Blanka sa...

Hej vännen!
Åh vad det var roligt att träffas igår!
Skall bli kul att se vad du fyndande..jag hade ingen koll på alla, så man får titta på bloggarna nu i efterhand :)
Kram
Mia

Unknown sa...

Hej hopp!
Så kul att träffa dig...=)Hoppas att du blev nöjd med dina inköp!! Ha en underbar vecka!! kramar Malin

Solsjö - Under en vind sa...

Tusen tack själv för igår!!! Det var så roligt att träffa alla, man önskar bara att tiden inte gått så snabbt!

Det blir ännu roligare att läsa inlägg nu när man har både ett ansikte och en röst till bloggen! Kram!

Unknown sa...

Hej Annika,

Tack för senast!
Det var verkligen roligt att träffa er alla.
Visst var det en härlig träff vi hade i Halland.
Hoppas du kom lyckligt hem.
Vi hörs
Kramisar Jeanette