torsdag 10 april 2008

Vårkänslor!


Det är fortfarande ganska kyligt men när jag tog en promenad igår strax efter sju på kvällen och solen fortfarande hängde ovanför horisonten så kröp vårkänslan fram. Äntligen!!!
Det har inte hänt så mycket på Lindesnäs på sistone mest jobb och annat som inte har så mycket med gården att göra. Renovering är ju som ni alla vet ett långsamt framåtskridande arbete.
Alla bloggar visar upp så fina hem, jag sitter mest och drömmer om när vårt hus är så fint. Jag tror att jag nog ska ta mod till mig och visa upp rummen i huset så som dom ser ut nu!


Ha det så bra!


STORA KRAMAR

Vårt vackra men trasiga fönster....

Pärlhyacinten på väg opp!

9 kommentarer:

Elzie sa...

Vad vackra dom är, dom gamla fönstren. Att dom går sönder är ju sånt som händer.
Hoppas du får en bra helg.
Kram Elzie

Cin sa...

Kan vara lite "frustrerande" att inte ha kommit så långt i renoveringsprocessen ibland, men det innebär ju också att ni kan inspireras av alla fina hem som redan finns och sätta er egen prägel på det allt eftersom. Är övertygad om att ni kommer kunna njuta av ett härligt hem snart!
Ha en sön helg i vårvädret! Kram Cin.

Guldkorn i min vardag! sa...

Hallojsn!
Ser att traktorn står redo för vårbruket. Vackert gammalt fönster. Skulle vara kul att se rummen som dom är nu, är det stort kök?
Kram Ulla-Bella

Lilla Blanka sa...

Åh sådana där gamla "stallfönster" är såå vackra..!
Vad mysigt det ser ut med traktorn..märker att jag får ett lugnt leende över ansiktet när jag tittar på dina härliga bilder :)
kraaam
Mia

Solsjö - Under en vind sa...

Ser vårigt mysigt ut på dina bilder! Kram!

Anna sa...

Hej! Vilken trevlig och personlig blogg du har! Jag undrar var i Sverige du bor. Ser ut som Skåne....?

Lina sa...

Förstår hur du känner!! Men så fint det kommer att bli! Grunden går ju inte av för hackor!!! Kram

Ann-Catrin sa...

Oj oj så vackra gamla fönster..men de går väl att laga om man lämnar in dom!!

Renoveringar.. usch det är jobbigt..ibland är det frustrerande när man tycker att det går för långsamt!!

kram A-C

Solsjö - Under en vind sa...

Hallå! Hoppas att allt är bra!! har mailat dig om mat till träffen, hör av dig snarast!

Ha en go kväll, kram!