torsdag 12 juni 2008

Bullkalas och regntunga skyar!


Bloggträffen i söndags var en hit. Efter ett besök på Särdals kvarn och den lilla butiken Små Ting i Harplinge, vände vi kosan mot Falkenberg och Kickis butik Countrystyle. Där blev vi bjudna på en underbar fikastund i Kickis fina trädgård. Kanelbullar och rabarberpaj, mumsigt!

Tack allihopa för en riktigt skön söndagseftermiddag!

Här är mitt inköp från Countrystyle, tyckte det matchade lampskärmen från Madame Stoltz som jag köpte på Små Ting. Men hur det ser ut monterat får ni de en annan gång...


Idag eller inatt kom regnet och hälsade på. Det var regntunga skyar igår kväll, men det är nog så vackert!

Ta hand om er!

KRAM

4 kommentarer:

Anna sa...

Hej ANnika! Lät ju trevligt med bloggträff. Och kanelbullar och lite shopping sitter ju aldrig fel!!!!

Lisa

Unknown sa...

Oh va mysigt ni verkade ha!!! Måste nog ta en sväng till de butikerna.. ti-hi...=) Har inte heller plats för tallrikshyllan tror jag...man kan ju inte precis ha den på en toalett!! hi-hi...Men fin är den!! Ha det så gott vännen..och lycka till med dina projekt!!!

kramar Malin

Lina sa...

Visst hade vi trevligt!! HA en bra fredag! Nu måste jag gå och lägga mig så att jag inte försover mig i morgon igen....

My Lovely Things sa...

Hej!!
åh vilken vacker bild ..den med regntungaskyar..!!!

jo du här finns allt att måla..tv rummet behöver fräschas upp på väggarna..det är sandfärgat med en del feta handavtryck från barn ett och annta pennstreck..ja thats life med små barn...men nu har de nog slutat att göra så..Så när andan faller på eller till hösten så blir väggggarna nymålade...

Jag ska strax gå och måla trappstegen igen..
när husmålningen är avslutad och andra grjer som manhar att göra är avslutade så ska trappstegen sättas igen med..
Men jag gör så mycket jag kan ialla fall...

Hur går det med ert hus..Har ni valt färg ännu??

ha det så gott..
kram anna