onsdag 18 juni 2008

Lite kortmakeri!

Scrapbooking är kul. Att klippa och klistra är otroligt avkopplande och folk blir så glada när dom får kort som man gjort själv. För det är framför allt kort jag pysslar med det är lagom stort och komplicerat.
I helgen fyllde min kusin jämt och vi kunde inte vara med och fira eftersom vi var på Dolly Perton konserten... (hur man nu kan få för sig att fylla år när Dolly har konsert.. hihi). Men jag gjorde ett grattiskort som jag hoppas att han blev glad för!

Allt papper är från Maja Design, notpappret har jag bara printat ut från internet, grattis-stämpeln är från Magnolia och alla andra stämplar från Panduro.

framsida

inuti

..och på baksidan embossade jag tre kronor i guld för han är allt lite patriotisk och sen spelade ju Sverige i fotbolls-EM.


Hoppas att ni har en bra dag i solen!!
Stora kramar från Lindesnäs

6 kommentarer:

Lina sa...

Så fint det blev!!!

Inne o uteliv sa...

Hej.
Tack för dina snälla ord om min uteplats. Hoppas dina midsommargäster inte har lika kladdiga fingrar som vår son...:)

Vilket fint kort du gjort. Har aldrig provat själv men det ser roligt ut.

Ha en riktigt skön midsommar!!!
Kram!

Solsjö - Under en vind sa...

Vilket fint kort!!!

Önskar dig en riktigt skön midsommarhelg! Stor kram!

Lilla Blanka sa...

Hej Annika!

Japp, lavendelvattnet gör verkligen så att tvätten luktar underbart..och när man stryker så luktar et också så gott, det är nästan kul att stryka då :)

Vad fint scrapkort! Ja det är avkopplande och kul att sitta och pyssla med sånt. Kul också att få handgjorda kort, de blir så personliga och fina.

Nä åh din stackare..plommon o körsbär som rök i stormen..*kram*
Men storm har vi inte haft alls, så jag blev så förvånad och fattade inte först..hoppas nåt blev kvar.

Ha en jättefin midsommarhelg!
Kram
Mia

My Lovely Things sa...

så fina kort...

kram och ha en trevlig midsommar

Anonym sa...

Visst är scrapbooking kul! Och så fint det blev!