lördag 5 april 2014

12 års längtan



För tolv år sen gjorde jag en resa till Australien där jag hälsade på goda vänner. En av (.. och tro mig det var många) sakerna som de otroligt intensivt propagerade för var Redback-boots.
De malde på från morgon till kväll hur man kunde leva i dem men inte utan. Redbacks var det skönaste och bästa att ha på fötterna och jag var en idiot om jag inte köpte med mig ett par eller tre hem.

Dock var jag mer inriktad på taxfree än boots så det blev inga och det har jag ångrat, tills idag!

Nu är de äntligen mina och jag måste hålla med mina vänner på andra sidan jordklotet, de är de skönaste boots jag någonsin burit. Snygga med, helt i min smak.

Vill ni ha en eget par finns återförsäljarna att få tag på hos www.redback.se.
Jag köpte mina hos Agrohill i Halmstad (www.agrohill.se), säljer traktorer, maskiner och världens skönaste skor!!





Inga kommentarer: