fredag 25 april 2014

Underbara värme


Den här solen, blåa himlen och värmen verkar så underligt på mig. Nu när den är här känns det som den varit här en evighet och skulle den försvinna för en dag skulle jag sakna den direkt och klaga på att det blev så kort tid. Nåt mindtrick..

Men just nu är vi mitt i evigheten av allt detta underbara.


Dagen stora ämne var dock kalas och då framförallt barnkalas och inbjudningskorten som skulle delas ut. Vem behöver Liseberg när det är minst lika kul att åka runt och lägga brev i brevlådor. 

Mina öron har skavsår av frågan, - vems brevlåda e det?? Kul att min fyra-åring har så höga tankar om mig att hon tror jag vet vem varje brevlåda tillhör.

Sen åkte vi hem och studerade gräsmattan, plockade blommor, åt gräs (mest hunden och lillebror) och förberedde kvällens grillpremiär.





Inga kommentarer: