torsdag 24 april 2014

Jag måste sluta påstå en massa

Ja, någon kommer ju tro att jag ljög för nu har jag handlat lite kläder igen.

Jag har inlett en romans med Lindex, för det är där jag varit igen. Denna gång blev det ett par jeans och en kofta.


Jeansen är i boyfriend-modell med synliga knappar och gött häng på höfterna. Ni hittar dom HÄR (såg att dom var slut online, men jag hittade mina i butik)

Koftan är ett fynd på rean så den åkte med av bara farten, ni vet när det är halva priset på halva priset. Men en härlig oversize-modell för kyliga sommarkvällar.



Och jag skulle kunna tänka mig att återvända för att lägga vantarna på den här godingen, en liten söt sak att känna sig fin i nu på försommaren.


























Ni kan roffa åt er en här.

Jag får lova att sluta säga aldrig om saker för man vet aldrig när det ändras...

Inga kommentarer: