torsdag 6 december 2007

Hösttrött...

Ibland vid den här tiden på året har jag ingen lust alls att gå upp på morgonen. Det är kallt och mörkt ute. Väl på jobbet brukar jag låta bli att dra upp persiennen för att slippa se hur mörkt det är ute. Igår morse var jag så trött att jag drog på ena strumpan ut och in och fast jag byter skor på jobbet lyckades jag inte upptäcka det, inte konstigt man kände sig lite i obalans hela gårdagen..... :)
Men det är bara 12 arbetsdagar kvar till jul och jag längar verkligen dit!!! Det spelar ingen roll att regnet faller och att det är 10 grader varmt, lite glögg och pepparkakor så infinner sig julstämningen (fast snö hade varit kanon...).

Vad gör ni för att hitta julstämning??

Usch nu tog regnet i därute bakom persiennen, stora julkramar till er alla!!!

1 kommentar:

Unknown sa...

Jag kryper upp med benen i en soffa, tänder kaminen ,tar en filt över mig och läser en mysig tidning eller virkar mumsandes på choklad!!! Ett hett tips!! hi-hi..Kramar Malin