torsdag 13 december 2007

Inflyttningspresent

I all hast har jag inte hunnit göra någon krans eller hjärta till ytterdörren iår, tur då att min sambo har snälla släktingar som kommer med inflyttningspresenter. En ganska enkel mosskrans men ändå fin.
Förra året när vi fortfarande bodde i lägenhet, hade jag lite mer tid och då fick jag ihop ett hjärta att hänga på dörren. Nu ser jag att det mest ser ut som en mossboll... jag var väldigt stolt över den när jag gjort den, allting är ju relativt till ens förväntningar... :)


Hoppas att ni alla har en bra luciadag och att ni också fått lite lussefika med glögg, pepparkakor och lussebullar!!

Kram!

3 kommentarer:

Karin i Villa Grå sa...

Hej!

Åh, jag önskar att jag kunde gå på jakt efter fler textilfynd, men allt jag fått tag i finns i linneskåpet. Det vore inte fel alls att rota runt i huset (eller hemma hos min mamma *ler*) och hitta mer och mer..! *drömmer*

Lycka till med letandet och ha en riktigt bra Lucia!

Kram, Karin

Lina sa...

JAg tycker de är lika fina!! Vi får ta och göra en vårkrans ihop sen!!

Ann-Catrin sa...

Oh så fina bägge två!
ha en fin lucia du med!
Må så gott A-C