onsdag 12 december 2007

Lite surf...

.. ägnar jag mig åt. Jag sitter på jobbet och borde egentligen slita hårt i mitt anletes svett .. men jag har inte riktigt inspirationen på plats idag. Så istället har jag surfat runt lite bland era bloggar och läst alla underbara inlägg som finns därute. För om jag hade överskottsenergi i måndags så hade jag en underenergi igår, jag satt mest och funderade på allt vi har att göra. Att man kan bli så trött av att bara tänka........
Därför är det så skönt att läsa era bloggar och inse att man är inte ensam om allt det här med en massa projekt som knackar på dörren. Jag har kommit på att jag är iallafall min värsta fiende för jag hittar på nya projekt hela tiden förutom alla MÅSTE projekt..... som är sååååååå tråkiga. :(

Nä. nu måste jag nog ta tag i dom här surdegarna som ligger här på skrivbordet och blänger på mig.


Ha en underbar onsdag allihop!

KRAMIZAR!

2 kommentarer:

Karin i Villa Grå sa...

Hej hej!

Visst är gamla lakan och örngott underbara? Jag har inte hjärta att göra något med dem utan använder dem till våra sängar. Jag inbillar mig att vi sover alldeles extra gott på vackra, sköna sängkläder - efter att jag doppat i miljöovänligt Klorin och sedan tvättat, förstås *ler* Man vet ju aldrig vad som försiggått på lakanen, hrmm.... ;-)

Kram!

Karin

Lina sa...

Känns som jag har en sån dag... även idag;) Men snart är vi lediga och det skall bli riktigt gott!!! Jag ahr i alla fall fått iväg protokollet......;) Vi måste ta en sväng ner till er snart!! Vill du pausa... vet du var jag finns....