torsdag 20 december 2007

Julen närmar sig!!

Jag har fortfarande inte fått fram några kort ur min kamera, men man är ändå rätt nöjd bara med att ha fått iväg julkorten iår. Vi har också fått ett par fast vi knappt lämnat ut den nya adressen till nån ...... hmmm flyttkort står på den oändligt långa projektlistan........ Det värmer i själen när vänner jagar rätt på ens adress fast man inte finns i några register typ eniro och annat än. Vi har faktiskt inte ens haft tid eller pengar att skaffa en fast telefon, lite sorgligt men det får bli till nästa år.
Nu närmar sig julen och iår ska vi fira julen hos mina föräldrar. Jag älskar julen hemma, lugn och ro och mycket god mat.

Jag tycker att hela deras hus utstrålar lugn och det har varit samma känsla jag letade efter när vi letade hus. Nu är bliden lite mörk, men utanför jobbet ser man knappt något alls i dagsljus numera....




Nu längtar jag efter att krypa ner i soffan därinne och dricka glögg och bara njuta!

Ha en bra torsdag!

Kram

4 kommentarer:

Karin i Villa Grå sa...

Hej!

Jag tänkte att jag skulle ta och bjuda dig på en virtuell pepparkaka så här fyra dagar innan julafton *ler* Varsågod! :-)

Huset ser urmysigt ut där ljuset strålar åt alla håll!

Kram, Karin

Ann-Catrin sa...

Ja du det huset är verkligen urfint..ser otroligt inbjudande ut.
Mysigt med julen ja..skönt för er att åka bort oxå..
kram A-C

Lina sa...

Det kom allt en liten tår på kinden!!! Tack snälla för de fina orden!! Du är värd allt!! KRAM

Cin sa...

Ja, jag längtar också efter härliga glöggen på julafton, Kalle o hans vänner i bakgrunden och en strålande julgran! :)
GOD JUL!!