tisdag 18 december 2007

Julkort och annat....

Jag har en stor hobby som jag älskar att hålla på med men ofta inte har tid till, scrapbooking! Att få klippa och klistra som vuxen är hur kul som helst.
I år har jag försökt göra några julkort och jag blev riktigt nöjd med dom och tänkte att jag skulle ta lite kort så jag kunde visa er mina verk. Men min kamerateknik är inte den bästa så efter att jag tagit sex - sju kort undrade jag fortfarande varför det stod IN på displayen...... Jag hade inget minneskort i, det satt kvar i datorn på jobbet, SMART ANNIKA!!!!
Så nu ligger mina fiiiina kort i kamerans internminne och jag har funderat hela dagen hur jag kirurgiskt kan plocka ut mina kort... hmmmmmm
Kanske jag klurar ut det och då ska ni få se dom!!

Ha det bra dan före dan före dan före dan före dan före dan före dopparedan!
Kram

1 kommentar:

Lina sa...

Jag har ju ialla fall fått se dem och tycker de är super fina!! Tänk att jag kunde få dig till detta!!! =) Får snacka lite skit sen!!